Fastighetsskötsel stockholm | Vi är experter på fastigheter - Delagott.se
474
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-474,page-child,parent-pageid-484,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,transparent_content,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

FASTIGHETSSKÖTSEL

En superviktig funktion i en bostadsrättsförening är medlemsservicen. En nyinflyttad medlem ska känna sig välkomnad och få en fin introduktion i föreningens faciliteter. Vi hjälper gärna våra kunder med detta. Vi kollar intresset för att hjälpa till med styrelsearbete eller annat, och undersöker om de har någon speciell kompetens de vill och kan bidra med. I så fall talar vi om det för valberedningen. Vi berättar om föreningens trivselregler och renoveringsföreskrifter, och hjälper ofta styrelserna att utveckla dessa. Ventilation är t ex ett område som det ofta uppstår problem med när köksfläktar monteras som inte passar i föreningens ventilationssystem.

Vi hjälper föreningen och de boende med praktiska göromål. Våra tekniker rensar avlopp, hjälper till med krånglande el, sätter upp hyllor och allt annat praktiskt som behöver fixas i en brf eller lägenhet om de boende inte själva har tid eller ork att göra det själva.

En annan viktig del av detta är kommunikationen i föreningen. Från styrelsen till medlemmar eller andra parter. Vi hjälper ofta våra kunder med sådant. Kvartalsvis information till medlemmarna är vanligt och vissa föreningar har månadsmöten som både har en mysfaktor och utvecklar föreningen och årsmöten förstås, där styrelse väljs och året som har gått redovisas och året som kommer kan planeras effektivt. Vi hjälper också våra kunder med hemsidor och annat it-stöd. Och vi har givetvis en lättanvänd kundportal!

MEDLEMSSERVICE

En superviktig funktion i en bostadsrättsförening är medlemsservicen. En nyinflyttad medlem ska känna sig välkomnad och få en fin introduktion i föreningens faciliteter. Vi hjälper gärna våra kunder med detta. Vi kollar intresset för att hjälpa till med styrelsearbete eller annat, och undersöker om de har någon speciell kompetens de vill och kan bidra med. I så fall talar vi om det för valberedningen. Vi berättar om föreningens trivselregler och renoveringsföreskrifter, och hjälper ofta styrelserna att utveckla dessa. Ventilation är t ex ett område som det ofta uppstår problem med när köksfläktar monteras som inte passar i föreningens ventilationssystem.

Vi hjälper föreningen och de boende med praktiska göromål. Våra tekniker rensar avlopp, hjälper till med krånglande el, sätter upp hyllor och allt annat praktiskt som behöver fixas i en brf eller lägenhet om de boende inte själva har tid eller ork att göra det själva.

En annan viktig del av detta är kommunikationen i föreningen. Från styrelsen till medlemmar eller andra parter. Vi hjälper ofta våra kunder med sådant. Kvartalsvis information till medlemmarna är vanligt och vissa föreningar har månadsmöten som både har en mysfaktor och utvecklar föreningen och årsmöten förstås, där styrelse väljs och året som har gått redovisas och året som kommer kan planeras effektivt. Vi hjälper också våra kunder med hemsidor och annat it-stöd. Och vi har givetvis en lättanvänd kundportal!

Copyright 2017 © DELAGOTT FÖRVALTNING
Runebergsgatan 7, 114 29 Stockholm  
Tfn: 08 33 12 10 – kundtjanst@delagott.se