Felanmälan
Som teknisk förvaltare för er bostadsrättsförening ansvarar vi för tillsyn, reparationer och jourberedskap. Våra fastighetstekniker besöker de flesta av våra kunder veckovis. Har du upptäckt att något är trasigt i föreningens allmänna utrymmen? Eller vill du ha privat hjälp med ett arbete i din bostadsrätt? Gör en felanmälan till oss så löser vi det.
Kontakta oss
Våra telefontider för felanmälan är mån-fre kl 08:30-16:00. Övriga tider kopplas ditt samtal till vår svarsservice där du kan lämna ett meddelande, så ringer vi upp dig istället.
Ring oss på: 08-33 12 10
Det går även bra att mejla oss på felanmalan@delagott.se
Är ditt ärende akut och utanför våra öppettider? Då går det bra att kontakta vår jour. Ett ärende är akut om det kan leda till större skador på fastigheten eller löper risk att skada person eller egendom. Observera att utryckning av jouren innebär en kostnad som kan komma att debiteras dig som medlem.
Jour i Stockholm (dygnet runt): 08-55 11 05 00
Gör en felanmälan direkt
Fyll i din adress nedan för att komma till felanmälan för din förening.