Fastighetsskötsel Stockholm och Ekonomisk förvaltnings Stockholm
620
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-620,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,transparent_content,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

KUNDSERVICE

Vi är på plats vardagar mellan 9 – 17 och har lunch 12-13. Övrig tid eller om det är upptaget på alla våra linjer, svarar vår svarsservice som lägger in ditt ärende i vårt ärendehanteringssystem.

SÅ HÄR GÖR DU:
Använd din portkod för att logga in så kommer ärendet till rätt fastighetstekniker. Om du saknar portkod ska du skriva 1111 så skickar vi det rätt.

» Ny felanmälan

NY FELANMÄLAN
Gör gärna en felanmälan i formuläret nedan. Ange er portkod för att komma till felanmälan. Om ni saknar portkod ange 1111.

» Uppföljning av ärende

UPPFÖLJNING AV ÄRENDE
Ange det lösenord ni fick vid registrering av ärendet i formuläret nedan.

» Ny felanmälan

NY FELANMÄLAN
Gör gärna en felanmälan i formuläret nedan. Ange er portkod för att komma till felanmälan. Om ni saknar portkod ange 1111.

» Uppföljning av ärende

UPPFÖLJNING AV ÄRENDE
Ange det lösenord ni fick vid registrering av ärendet i formuläret nedan.

Eller ring 08-33 12 10 så hjälper vi dig!

Om du har ett akut tekniskt problem utanför kontorstid ska du ringa numret i trappuppgången för det går då till vår jourtjänst, och den är olika beroende på var du bor.

Copyright 2017 © DELAGOTT FÖRVALTNING
Runebergsgatan 7, 114 29 Stockholm  
Tfn: 08 33 12 10 – kundtjanst@delagott.se